gruodžio 09, 2016

Istorija apie didžiausą vaikystės traumą

Šią istoriją žino visi man svarbūs žmonės. Skaitytojai man irgi svarbūs, nors jų ir nedaug, tad nepapasakoti šios istorijos būtų nuodėmė.


Turbūt visi žinote tą reklamą, kai vaikas į tuščią indą ,,prisemia" kavos garų, išleidžia tuos garus pro langą ir atskrenda Kalėdų Senelis. Tai reklamai daugiau nei dešimt metų. Kai ji atsirado, man buvo maždaug 7-eri. Gal 8-eri, bet ne daugiau. Buvo Kūčios. Mama dar ruošė šventinę vakarienę. Na, o aš, prisižiūrėjusi reklamų, nusprendžiau prisikviesti Kalėdų Senelį taip, kaip ir tas berniukas iš reklamos. Tik aš ne garus rinkau.
Susiradusi gražiausią puodelį, koks tik buvo namuose, užkaičiau kavos. Nunešiau jį ant palangės ir dar patį skaniausią, kapučininį saldainį padėjau. Atėjo metas vakarienei. Po vakarienės užėjau į tą kambarį, kur buvo kava ir eglutė. O ten ant sofos sėdi ir televizorių žiūri tėtis. Ir geria kavą. Ir valgo kapučininį saldainį. Oi kaip verkiau tada. Nepiktybiškai tėtis tą kavą išgėrė, nežinojo, ką aš sumasčiusi.
Žinoma, Kalėdų Senelis vis tiek atėjo. Dabar juokinga, kai prisimenu, nors tada labai nuoširdžiai verkiau. 


O kokia jūsų skaudžiausia vaikystės istorija?

2 komentarai:

  1. Dabar panašaus įvykio prisiminti negaliu, bet tas jausmas, kai kažkas tarsi sugriauna Tavo vaikiškas svajones ir, kaip tada atrodo, sudaužo širdelę, tikrai išgyventas ir patirtas. Taigi, I feel you :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aišku, pamačius dovanas visas liūdesys dingo. Turbūt tada pirmą kartą supratau, kad reiklamos yra šlamštas :D

      Panaikinti