rugpjūčio 02, 2016

Iššūkis: nuo ėjikės iki bėgikės per 7 savaites

  Bėgime esu visiška nevykėlė. Kai reikia bėgioti, viskas atrodo maždaug taip: pradedu bėgti, po 100 metrų pradedu dusti, po 150 metrų vos pavelku kojas, po 200 metrų guliu kryžiumi ant žemės. Kažkada pagrindinėje mokykloje turėjau griežtą kūno kultūros mokytoją. Reikdavo apibėgti 10 ratų, kas būdavo lygu 3km. 10 ratų apibėgi ir tik tada gauni 10. Jokių sustojimų, apibėgus ratą gaudavai brūkšniuką tušinuku ant rankos, tad pasukčiauti neidavo. Geriausias mano pasiekimas buvo 8. Tiesa, ir tai sukčiaujant. Aikštelės aplink kurią reikėjo bėgti viduryje stovėjo cirkas. Tad buvo galima trumpam atsipūsti, kol nemato mokytoja. O šiaip, gaudavau 5-6.



  Esu bandžiusi bėgioti ir savarankiškai, bet et... Viskas veltui. Daugybę kartų bandžiau ir daugybę kartų mečiau šį reikalą. Labai žaviuosi mokančiais ir turinčiais valios bėgioti. Ir aš taip noriu!! Todėl nusprendžiau pabandyti dar kartą ir keliu sau iššūkį. Nuo nevykėlės ėjikės iki bėgikės per 7 savaites! O tam, kad turėčiau motyvacijos, kiekvienos savaitės pabaigoje pateiksiu ataskaitą, kaip jaučiuosi, kaip sekėsi, kokia nuotaika. Bei kitos savaitės planą!

PIRMOJI SAVAITĖ

Treniruotės dienos: pirmadienis, trečiadienis, penktadienis
Eiti: 2 min.
Bėgti: 2 min.
Kartoti: 3 kartus
Treniruotės trukmė: 12 min.
Per tą laiką bėgta: 6min.


Ready... steady... GO! Palinkėkit man sėkmės!!


P.S. Pirmadienio treniruotę atlikinėju antradienį. Vėliau viską darysiu kaip reikia. Tad gal yra norinčių prisijungti? Jūs lygiai taip pat, tik komentaruose, galėtumėte kiekvieną savaitę duoti ataskaitą. Palaikykime vienas kitą!

P.P.S. O jūs ar ,,draugaujate" su bėgimu? O galbūt jums ši sritis irgi prilygsta aukštajai matematikai?

15 komentarų:

  1. Sveikinu, kad pasiryžai tokiam tikslui! O aš - beveik kaip tu, esu labai prasta bėgikė... Sprintuoti sugebu iki 200m, bėgti - daugiausiai 500m. Reikėtų ir man kažko imtis :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. NE! Nemėgstu bėgioti, nemoku bėgioti ir bėgu tik išskirtiniais atvejais arba kai reikia. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man lygiai tas pats , kaip ir tau. Tačiau nusprendžiau begioti ne viena, i su drauge... Labai padeda!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ankščiau buvau labai prasta bėgikė, dabar išbėgu kilometrą be sustojimo. Jei tau padėtų, tai bėk anksti ryte (aš bėgu 6 arba prieš 6), oras būna dar labai gaivus, mažai žmonių (jei gyveni miestelyje). Sėkmės! Su nekantrumu lauksiu ataskaitų :3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš pasirinkau vėlų vakarą. Irgi gaivu, irgi nėra žmonių :)

      Panaikinti
  5. Niekada gyvenime nebuvau gera bėgike. O jau pastaruosius keletą metų negaliu bėgioti dėl nugaros problemų, todėl renkuosi tik greitą ėjimą. O tave sveikinu ir džiaugiuosi užsidegimu, kurį turi! Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Na, aš mėgstu pabėgioti, bet ne itin daug - daugiausia 7km esu nubėgusi. Dalyvauju NIke, DNB, Color Run bėgimuose. Šiuo metu nepamenu kada paskutinį kartą bėgau (na nebent į autobusą:D) ir vis ruošiuosi pradėti vakarais bėgti, bet tos motyvacijos vis pritrūksta:DD Na o tau, sėkmės!:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. 7 km, ohohoooo. Man tai kosminis skaičius bėgime :D ačiū!!

      Panaikinti
  7. Gabija, tu tikra šaunuolė, jog pasiryžai to imtis! :) Prieš gerus tris mėnesius jeigu būčiau išgirdusi tai, ką padariau praeitą savaitę (nubėgau 10 km be sustojimo) ir apskritai sėkmingai šią vasarą (bėgioju ne kasdien, bet po ilgas distancijas - 4 km mažiausiai), būčiau jokiu būdu nepatikėjusi. Švelniai tariant buvau alergiška bėgimui. Bet prasidėjus vasarai užsibrėžiau tikslą nepraleisti vasaros vėjais ir, žinoma, pradėti aktyviai sportuoti ir ne tik. Pačioje pradžioje buvo labai sunku. LABAI. Reikėjo perlipti per save. Nes bėgdama 4 km distanciją vos ne kas 200-300 m sustodavau ir nuolat gaudavau tą vadinamąją "pompą". Bet supratau, jog mes visi nuvertiname savo kūno galimybes. Iš tikro galime daug daugiau ir tuomet pradėjau mažinti "stoteles" ir distancijų ilgį. Bėgimas vis labiau ir labiau tapo vaistu nuo blogos nuotaikos, nes savijauta po gero kroso - tobula. Net vis dažniau ir dažniau nepasiimdavau kartu muzikos su savimi, kol galiausiai pamėgau gamtos skleidžiamas melodijas, nors pačioje pradžioje jos skambėjo erzinančiai ir nė kiek nemotyvavo. Buvau pradėjusi bėgioti kone kasdien. Tačiau mano entuziazmą pristabdė sąnarių skausmas. Tad dabar padarau šiokias tokias pertraukas nuo bėgiojimo, bet kas mane labiausiai stebina, kad beveik nebegaunu "pompų". Tačiau nepaisant to žadu ir aš pradėti vykdyti iššūkį. 100 dienų bėgioti be jokių poilsio dienų, kasdien nubėgant bent po 1 km. Kažkur apie jį išgirdau ir iškart panorau save išbandyti. Nes galų gale vienintelis dalykas, kuris mus atitolina nuo tikslų bei svajonių, kuris nubrėžią tą plonytę ribą - esame mes. Kitokie limitai neegzistuoja. ;) Ačiū už įkvepiantį straipsnį! Visokeriopos sėkmės ir valios!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Žinai, kai pritrūksiu motyvacijos ir jėgų, vėl ir vėl skaitysiu šį tavo komentarą!! Ačiū labai tau už tokį ilgą ir įkvepiantį nepasiduoti komentarą!!

      Panaikinti
  8. as siu metu nebebegioju bet linkiu tau neprarasti motyvacijos :) man asmeniskai kad perlipciau save begiojime prireike 2 savaiciu, po ju pompos nebe taip daznai istikdavao, be sustojimo nubegdavau apie 2 km :) lioviausi nes pradejo skaudeti sanarius, tad butinai turek gera avalyne ir geriau begioti ne asfaltu o misko takeliais arba spec danga

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už palaikymą :) Turiu ir gerus batus, ir bėgioju geru keliuku :)

      Panaikinti