kovo 28, 2016

Vaikystės įsitikinimai

Niekas nepaneigs, jog vaikystėje vaizduotė buvo lakiausi. Ko tik neprisigalvodavome!! Dažnai kildavo net ir labai kvailų (anksčiau rimtai tuo tikėjome) minčių. Todėl ir pasidalinsiu keletu savo vaikiškų įsitikinimų. 

1. Negalėdavau užmigti be antklodės. Niekada. Visada atrodydavo, kad antklodė tai tarsi skydas, apsaugantis nuo visko. Dabar jau suprantu, kad tai ne tiesa, tačiau vis vien neužmiegu be antklodės.

2. Maniau, kad mano tėvai ateiviai prisidengę žmonių kaukėmis, ir kad kai aš užaugsiu, mane nuskraidins į kosmosą.

3. Buvau įsitikinusi, kad mano tikrasis tėvas yra Kučinskas. Ir tik dabar suprantu, kad kažkada susapnavau tai labai realistiškai.

4. Įsivaizdavau, kad mane visur stebi slaptos kameros, ir apie mane kuriamas filmas.

5. Galvojau, kad jei suvalgysiu obuolio sėklą, manyje pradės augti obelis.

6. Naktį bandydavau neužmigti, nes buvau įsitikinusi, jog visi žaislai atgyja.

7. Kažkada vaikystėje nurijau gumą. Puoliau į paniką, nes maniau,kad dabar susiklijuos mano pilvas ir mirsiu.

8. Maniau, kad per televiziją rodomi žmonės gali matyti mane, todėl prie televizoriaus visada sėdėdavau tvarkingai.

9. Žinote žirginėlius? Tai va, aš maniau, kad tai sustingę vikšrai. Todėl labai jų bijojau.

10. Man atrodė, kad kai žmogus suauga, jis privalo pasikeisti vardą, nes senasis jau per vaikiškas.

11. Maniau, kad kai žmogus kalba kita kalba, jis ant viršaus girdi vertimą savo kalba. Kaip įgarsinant filmus ar serialus.

12. Nežinau kodėl, bet įsivaizdavau, kad mėnesinės tai nepagydoma liga. Ir jei susergi, sergi visą gyvenimą iki mirties.

13. Kaip ir dauguma, maniau, kad vaikai gimsta pro bambą.

14. Galvojau, kad kai žmogus įsimyli, tai tęsiasi visą gyvenimą ir jis kitų žmonių nebepamilsta.

15. Įsivaizdavau, kad kai užaugsiu turėsiu tekėti už tėčio.

O kokių įsitikinimų JŪS turėjote vaikystėje? 

12 komentarų:

  1. 12, 11, ir 7 punktai visiškai atitiko mane:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na ir prajuokinai!:D 5, 7 sutampa. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Laaabai patiko įrašas! Aš taip pat turėjau laaabai daug įsitikinimų, pvz: galvodavau, kad iš televizoriaus ir į jį žmonės gali įeiti ir išeiti. Btw, 6 punktas atitinka mane; Man labai patiko Inga Valinskienė ir aš sakydavau, kad esu ją labai įsimylėjusi (ir tikrai taip maniau) ir svajodavau nukonkuruoti Arūną Valinską ir vesti Ingą :"DDD Aš netgi jai rašiau laiškus su močiutės pagalba ir duodavau močiutei, kad išsiųstų, bet ji, žinoma, to nepadarydavo; Pamačiusi filmą "Staiga trisdešimties" maniau, kad iš tikrųjų egzistuoja tokie stebuklingi milteliai/dulkelės kaip tame filme ir kai jų užsibarstai ant savęs, išsipildo vienas tavo noras... Ir dar daug visokių įsivaiazdavimų... OMFG, geri laikai buvo...:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai fainas įrašas! Aš tai niekada negalėdavau iškišti kojos iš antklodės, nes galvodavau, kad kažkas už jos mane nutrauks į baubų pasaulį :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mano du ryškiausi įsitikinimai: 1. jei svajosiu, ir naktį sėdėsiu prie atviro lango, pas mane atsiras kažkas panašaus į Piteri Pena ir mes kartu nuskrisim į Niekados Šalį, ir aš ten pasiliksiu. 2. Visuomet galvojau, kad tėvai atsirado. Negimė kaip aš. Galvojau, kad jie visą gyvenimą iš kažkur *poof* ėmė ir atsorado. Tokie dideli ir suaugę. Dabar suprantu, kad nė velnio.
    Beje, puikus įrašas! Kaip visuomet susiskaitė su didžiausiu malonumus ir plačia šypsena! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kaaaip prajuokino, ypač 3 punktas :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Ta vaikystė turbūt mus dėl to taip ir žavi.. Nes tai vienintelė proga tikėti tokiais dalykais, kurių nė už ką nepriimtum kaip grynos tiesos sulaukęs pakankamai protingo amžiaus. Man labai patiko įrašas, skaičiau ir šypsojausi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. nuu šaunuolė tu! be to, labai daug įsitikinimų atitiko ir mane :D ^^^

    AtsakytiPanaikinti
  9. Aww... koks mielas įrašas :3
    Keli įsitikinimai atitiko ir mane :D ir štai mano keli:
    1) pamenat,kai tėvai sakydava, kad kai užaugsi ieškosi vyra/vaikina? Tai aš visada manydavau, kad užaugus reikės išklijuoti skelbimus, kad vyra ieškau, todėl visada kai kurnors važiuodavome mieste dairydavaus kur tuos skelbimus reiks kabinti :D tėvų neklausdavau,nes manydavau, kad jie juoksis jog nežinau :D

    2)Kaip kažkas minėjo, tai aš irgi labai bijodavau naktį koją iškišti pro kaldrą, nes manydavau, kad mane kažkas nutems arba ranką iškelti iš lovos zonos :D

    3) Anksčiau labaai mėgdavau filmuką Winx club apie fėjas, jų mokykla ir pnš, tai kol nepamiršdavau stengdavaus būti gera, kad patekčiau į tą mokyklą fėjų ir ištikro manydavau, kad esu fėja su paslėpta galia :D

    Na, kol kas atsiminiau tik tiek, bet buvo taaip gera nusikelti į vaikystę... :3 Ačiū :*



    niekadossalyje.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti
  10. aaaaa! Matau ne aš viena turėjau žiauriai gerą vaizduotę! :D prisijuokiau iš jūsų įsitikinimų :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. Puse ju atitiko mane😝ziauriai geras ir juokingos straipsnis

    AtsakytiPanaikinti
  12. aš maniau kad kai gimsta vaikas, tėvai gali patys išsirinkti jo lytį :D

    AtsakytiPanaikinti