spalio 19, 2015

Vegetarė ne savo noru?

Visą laiką priklausiau tai žmonių grupei, kurie rėkė: ,,Be mėsos neišgyvenčiau!". Ir tai tiesa. Negalėčiau atsisakyti mėsos ir gaminių iš jos. Bet pastaruoju metu, į  kai kuriuos mėsos gaminius negaliu net pažiūrėti. O taip kvepia, taip skanu! Bet užtenka suvalgyt gabalėlį ir viskas. Nebenoriu. Visi vegetarai šauks: ,,Puiku! Prisijunk prie mūsų!". Bet nė velnio aš  nenoriu prie jūsų prisijungti. Visą laiką valgiau mėsą kiek norėjau, ir viskas buvo gerai. O dabar, kai viena smegenų pusė šaukia: ,,Ei, pavalgom?!" , kita atšauna: ,,Tik ne mėsą, tik ne mėsą". Džiaugiuosi bent tuo, kad kaip ir anksčiau galiu valgyt šiek tiek vištienos ar veršienos. Bent tiek. O gal viskas tik į naudą? Gal mano organizmui tiesiog reikia pailsėti nuo sunkaus maisto? Gal vėliau džiaugsiuos? Na, jei nepradės temti akyse, žinosiu, kad viskas bus gerai.


P.S. O ar jums taip buvo? Jei taip, ar visiškai atsisakėt mėsos, ar vėliau viskas susitvarkė ir valgėt įprastai?

P.P.S. Mama kepa kepsnelius. Kvepia dieviškai. Bet žinau, kad neįstengsiu suvalgyti nei kasnelio.

3 komentarai:

  1. Vieną sykį man valgant kažkokį patiekalą su vištiena (tiksliai nepamenu ką, bet tai nekeičia esmės), man lėkštėje ėmė vaidentis maži viščiukai. :-D Ta prasme maisto gabaliukai taip išsidėstydavo šaukšte, kad atrodydavo kaip tikrų tikriausias viščiukas su liūdnu veidu. Nustūmiau lėkštę ir nebevalgiau, pasigriebiau obuolį ir nupėdinau nuo stalo. :-D Gan keistai pasijaučiau po šito "incidento", grynos mėsos nebevalgau visiškai. Na, pieniškų dešrelių ir vadinamosios "šlapiankos" neatsisakau, nes kiek gi ten tos mėsos tėra... :-D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nežinau, kaip tiksliai vadinasi, bet "Maximoje" pardavinėja zuikius. Na, ne tiesioginius zuikius, bet jų mėsą. :D Žodžiu. Ir kai namuose aš valgau iškeptus kepsnelius, man nuoširdžiai nuo jų bloga. Valgau ir toks jausmas, kad cielą kiškį su jo mielu kailiuku valgyčiau. Taigi. O kita mėsa tai super, jokių problemų ir gyvenime negalėčiau atsisakyti. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi, aš kokių nors zuikių, stirnų ar ko nors pan niekaip negalėčiau. Niekaip. :D va jų man tikrai gaila. Nes nu, kaip galima valgyti bembį? :DDD

    AtsakytiPanaikinti