spalio 16, 2015

Kaip aš išgyvenu kraujadienius

Čia tinka posakis ,,Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi". Vienos merginų nemėgstamiausias dienas vadina ,,pusseserėmis iš Raudondvario", kitos -  ,,menkėm". Mano mama mėgsta visa tai apdainuoti : ,,Mūsų dienos kaip šventės". O aš jas vadinu tiesiog kraujadieniu.
Turbūt niekada nebūčiau sugalvojusi rašyti tokia tema, jei ne viena kvaila situacija. Aš mėgstu pakliūti į kvailas situacijas, jei dar nežinot. Tai va. Kaip tyčia mane mokykloje užklupo kraujadienis. Visos suprantat, kaip tai žiauru. Ypač, jei tave užklupo netikėtai. Ačiū šventiesiems, pasiruošusi buvau. Visą dieną mintyse sau kartojau, kad po pamokų privalau nueiti į ,,Maximą" ir nusipirkti paketų. Į parduotuvę, žinoma, nuėjau. Ir tiesiu taikymu nulėkiau prie šokoladų. Tik vėliau, stovėdama autobuse, suvokiau, kad į higieninių prekių skyrių net nebuvau užsukusi. Taigi, moralas toks: jei einate į parduotuvę pirkti paketų, tai juos ir pirkite, o ne kelis šokoladus, kuriuos surysite per vieną vakarą.

O štai kaip aš išgyvenu kraujadienius:

1. Tverdama didžiausius skausmus atradau, kad skausmas mažesnis, kai guliu be pagalvės.

2. Sakoma, kad muzika gydo. Visiškai pritariu šiam faktui. Ausinukai ir garsiai grojanti mėgstama daina padeda užmiršti skausmą.

3. Neįsivaizduoju pirmosios kraujadienio dienos be šokolado. Sielą parduočiau dėl mažyčio gabalėlio. Rodos suvalgei nedidelį gabalėlį ir diena pasidaro gražesnė. Gaila, tik kad figūrai nelabai patinka tokios silpnumo akimirkos. Aišku, dauguma gali pasakyti: ,,Šokoladukus pakeisk riešutas arba džiovintais vaisiais!" Bet čia nelyginami dalykai. Jei jau šaukiasi šokoladukas manęs, o aš šokoladuko, tai jį ir valgau.

4. Be skausmų, man dar tenka išgyventi ir  pykinimą. O tokiu atveju geriausiai padeda šaltmėčių arbata. Galėčiau išgerti vaistų ir vuolia, bet jie visad išlipa atgal. Fui. Todėl iš lėto išgeriu didelį puodelį karštos arbatos.

5. Visame šiame keistame sąraše dar atsiranda ir maskuoklis. Kam? Ogi tam, kad užmaskuočiau visus raudonus ragus, išdygusius naktį prieš kraujadienį.

6. Paprastai, aš vandens geriu nedaug. Maždaug litrą per dieną. Tačiau kai susergu, jo išgeriu apie tris litrus. Rodos burnoj atsiveria Sacharos dykuma. Kankina troškulys, džiūsta lūpos ir burna.

7. Sergant norisi tik gulėti  ir nejudėti. Tačiau taip elgtis nevalia (dėl to nuolat pykstuosi su savimi). Nedidelė mankšta, keli lengvi tempimo pratimai atpalaiduoja, todėl skausmas sumažėja.

Lyg ir viską parašiau ir išsakiau, ką norėjau. O kaip Jūs, mielos skaitytojos,  išgyvenat kraujadienius? Gal turit kokių nors ypatingų triukų?

9 komentarai:

  1. Mano triukas paprastas: nejaučiu absoliučiai jokio skausmo, tad daugiau keblumų ir neištinka. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man kraujadieniai yra nemėgstamiausios dienos mėnesyje. Ta prasme, rimtai. Likus vienai ar dviems dienoms iki pradžios, pajaučiu simptomus - ypatingas pilvo skausmas, kuris kankina arba likus dienai iki pradžios, arba pirmąją mėnesinių dieną, tai tada nagus galandu į sienas ir tyliai cypiu iš skausmo. Tuo metu gelbėja nuostabūs vaistai, kurie maždaug per valandą numuša skausmą. Tad, tik pajutusi skausmo užuomazgą, griebiu tabletę. Taip pat tiek gausumą, tiek skausmus man asmeniškai mažina dilgėlių arbata bei citrinos. O likus savaitei, prasideda ypatinga nuotaikų kaita, kai vieną akimirką pasikūkčiodama verkiu, kad esu niekam nereikalinga, o jau po valandos šypsausi visiems ir jaučiuosi populiari kaip Justin Bieber. Tokia ta moterų dalia...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man asmeniškai skausmų nebūna, jei būna, tai tik labai retai. Tačiau labai nervina, kai prieš mėnesines atsiranda papildomų spuogų ir kaip minėjo Ema mano nuotaika keičiasi kas valandą. O išvis labiausiai nervina, kai yra pirmosios dienos ir reikia į mokykla, neduok Dieve, kad tada daug pamokų... Tačiau tam turiu patarimą iš savo pusės- eikit su sijonu ar suknele(žinoma, kokiu juodu tik), tiesiog bent aš asmeniškai jaučiuosi saugesnė :D

    Gabija, nabandyk uždaryti šio blogo, nes man patinka tavo temos laabai! ;) Laukiu naujo įrašo.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ai ką žinau, nieko nejaučiu, vaikštau sau lengvai, beveik nekraujuoju. Rojus tiesiog.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Mhmmm, sportas ir man padeda. Sėdint ramiai ar gulint skauda, tačiau kiek pajudėjus skausmas sumažėja

    AtsakytiPanaikinti
  6. Man skausmo nebūna... Ta prasme tik kvapas visuomet būna ne koks...Ir dar...jums "raudoni debeseliai" trunka apie savaite man puse menesio :) :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. Kaip nesąžininga, kad vienos beveik miršta (pvz aš), o kitoms visiškai nieko -_-
    Ema - man irgi prieš tas dienas nuotaikų kaita nesveika būna. Vieną akimirką klausausi savo PMS playlisto, o kitą jau juokiuos iš net nejuokingų dalykų.
    Viktorija- aš irgi su suknele jaučiuosi saugesnė!! :D
    Smaragde- jei su higiena viskas ok, tai to kvapo kaip ir nėra. O kad puse mėnesio trunka, tai čia nenormalu. Pasitark su šeimos daktare

    AtsakytiPanaikinti
  8. Su higiena man viskas labai puikiai :D Negalvok,kad as nevala,ryte vakare kaip priklauso prausiuosi.
    O del to cia turbut mano organizmas toks,nieko negalu padaryti, skaiciau vienam forume,kad kaikurioms moterims taip irgi yra,bet man sake,gali susitvarkyti tai... Nesuku galvos :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Aš turiu tokių super vaistų, kas svarbiausia dar ir labai skanių, tai puikiai padeda. Bet jeigu kartais netyčia nesu jų išgėrusi, tai neduok Dieve mane sunervinsi... :D Ir tie spuogai irgi labai nervina, ypač kai mano mišri oda... Susitvarkau, susitvarkau ir mėnesinės...

    AtsakytiPanaikinti